Terug naar af!
Dat is het idee achter een zorgvuldige revisie van een stuurbekrachtiging. Terug naar de betrouwbaarheid die het stuurhuis bezat toen het voor het eerst op uw auto werd gemonteerd.
U koopt op diverse plaatsen tegenwoordig een zogenaamd ruilstuurhuis. En wat is er dan aan zo’n stuurhuis gedaan om te waarborgen dat u er weer jaren probleemloos mee sturen kan?
“de grootste ruilvoorraad direct beschikbaar” betekent soms dat er een groot aantal incourante stuurhuizen liggen die door de te lange rust alweer onderweg naar ellende zijn. Het conditioneren van een stuurhuis dat niet binnen een paar maanden in gebruik wordt genomen is een moeilijke zaak.
We praten over onbeschermd staal in de hydraulische klep en cilinder; droogval van een stuurhuis betekend dat deze delen niet meer beschermd worden door de hydraulische olie en dus onderhevig zijn aan al dan niet direct zichtbare corrosie.
Grote partijen in deze markt hebben daar eenvoudig gezien vanwege hun logistiek problemen mee. Over een groot aantal schalen gaat het product naar de uiteindelijke monterende partij. Dus voor erg weinig geld moet er een product neergezet worden in de markt en de winstmarge moet toch gehaald worden.
Ergens moet de marge vandaan komen. Vaak gaat de lage kostprijs ten koste aan de kwaliteit van het onderdeel.
Mogelijk zijn wij niet de voordeligste, maar ook zeker niet de duurste.
Wees verzekerd dat wij in geen geval ons laten verleiden tot de korte termijn politiek als bezuinigen op de kwaliteit. De ene revisie is de andere niet, het vervangen van een stuurhuis is vaak een tijdrovende en daarmee een kostbare klus.
Om die reden kiest u voor de kwaliteit van een Hydroline revisie.